اسپانسر در منوببین کیست؟

اسپانسر یا اسپانسرینگ به معنی حامی یا روشی است که در جهت حمایت از یک فرد یا موسسه یا شرکتی امروزه انجام می‌شود اما با تبلیغات کاملا متفاوت است و معمولا اشتباه گرفته شود.

اسپانسرینگ یعنی چه؟

اسپانسرینگ اقدام یا عملی کیفی است که می تواند بهبود کیفیت برای ارتباطات، تمایز نسبت به رقبا، تصویر برند و یا افزایش محبوبیت و شهرت همراه شود.

وقتی یک حامی، از این روش برای موضوعی استفاده می‌‎کند یعنی دارد بین خود یا شرکتش و آن فرد یا مکان ارتباط برقرار می‌کند.

حامی بودن چه مزایایی

زمانی‌که یک برند، خود را با جنبه‌ای از یک برند و فرد دیگر هماهنگ کند و این هماهنگی با نوعی حمایت مالی و دریافت منافع تبلیغاتی همراه شود، به آن بازاریابی اسپانسر گفته می‌شود که معمولاً به صورت حمایت مالی از یک مسابقه ورزشی، یک رویداد یا یک کنفرانس انجام می‌شود.

اصولا حمایت مالی به شکل‌های مختلفی قابل ارائه است:

حمایت مالی نقدی

اینگونه حمایت به صورت ارائه پول نقد به صاحب رویداد است؛ برای مثال کسب و کارها و برندهای مشهوری مثل مک دونالد، پپسی و کوکاکولا در سال، میلیاردها پوند صرف حمایت مالی از رویدادهای مختلف منطقه‌ای و جهانی می‌کنند.

اگر یک مشکل شما با آموزشهای ما حل شد می‌توانید با دونیت کردن از ما حمات کنید.

دونیت به چه معناست و چرا شما انجام می‌دهید؟

دونیت به معنی «هدیه کردن، بخشیدن» میباشد. اما منظور از دونیت در اینجا «حمایت مالی» است. من با آموزش توی شبکه های اجتماعی به زبان فارسی سعی دارم تا تجربیاتم در اختیار دیگران قرار بدهم.

تمام حمایت های مالی دونیت شده شما صرف افزایش کیفیت محتوای تولید شده می‌شود.

حمایت غیر نقدی

یک اسپانسر به جای پول نقد می‌تواند از طریق ارائه محصولات یا خدمات خود، کسب و کار یا رویداد دیگری را حمایت مالی کند. این مدل بیشتر برای معرفی محصولات و کالاهای یک برند یا صاحب کسب و کار استفاده می‌شود. در نتیجه بالابردن فروش آن کالا یا محصول و خدمات منجر به بالارفتن فروش و حتی محبوبیت گردد.

در راستای اسپانسرینگ منوببین در یک بازی برد برد بسیار مشتاق هست تا با کالا و محصولات شما ویدیو آموزشی تهیه کند. در نتیجه با تکنیکی متفاوت شما معرفی خواهید شد و با فراهم کردن نیاز از کالای شما در نزد بینندگان کثیر این شبکه آموزشی معرفی می‌شوید و اتفاقهای خوبی برایتان رقم خواهد خورد.

حمایت رسانه‌ای

این نوع حمایت نوعی اسپانسرینگ غیر نقدی است که زمینه‌ای از برند و رویداد را تبلیغ می‌کند. برای مثال، یک برنامه ورزشی یا یک رویداد بزرگ را می‌توان با بازپخش آن یا پخش اخبار آن به صورت انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی و سایت خود، حمایت رسانه‌ای کرد.

منوببین نیز مایل به همکاری در این مدل با رسانه‌ها یا شرکتهایی که موضوع فعالیت همراستایی دارد می‌باشد.

حمایت شرکای تبلیغاتی

در این نوع حمایت نیز افرادی مثل وبلاگ‌نویسان و اینفلوئنسرها به تبلیغ فعالیت کسب و کار خاصی می‌پردازند. معمولاً این افراد با ارائه سخنرانی در مورد برند، از آن حمایت می‌کنند.

منوببین نیز مایل به همکاری در این مدل با همکاران و رسانه‌های آموزشی هم راستا می‌باشد.

مایل به همکاری و اسپانسر شدن برای منوببین هستم

اگر با یکی از روشهای فوق می‌خواهید با منوببین همکاری کنید ابتدا با پرکردن فرم مربوطه در صفحه ارتباط با منوببین و درج موضوع اسپانسر اقدام کنیدو اطلاعات تماسی خود را بصورت کامل ثبت و ارسال کنید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.